Love och Live

Hemma dag 3. Ska väll inte klaga egentligen men huvudet är fortfarande trött. Fortsätter med dålig tv och pennan idag. Det snöade tydligen någongång under tiden jag sov. Det ligger blöta klumpar utanför fönstret som gråter nu när solen åter letat sig fram. Pölarna vittnar om att våren smyger sig på trotts allt.
 
Skulle vilja gå ut men har suttit i min koja sen i Söndags kväll och tvivlar på att jag orkar när jag inte ens förmå mig att åka å handla mat. Till frukost: müsli utan tillbehör. Lunch: rutten avokado. Middag: majonnäs. Ja ungefär så! Tar en kopp kaffe till och hoppas på att vakna till. Smile fick sig efter lite uppmuntran två nya kompisar. Love och Live.
 
 Kul att ni kikar in trotts att bloggen inte varit igång på typ 3år och tack för kommentarer! ;-)
  
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0