Livet från ett sjukligt perspektiv

Ligger fortfarande i sängen. Inte förmått mig att gå upp riktigt än. Idag är det huvudet som är värst. Avskyr att ha ont i halsen när man vaknar å. Det känns som att man är sjuk men ändå inte riktigt. Som att något bör bryta ut men väljer att ligga och gro å göra tillvaron miserabel.  När man inte tycker att något roar en mycket mer än 10 minuter åt gången då är det synd om en. Jag vill i alla fall tro det! För seg för att orka göra något. För rastlös för att inte göra något. Vilket läge...
 
Jag har återupptäckt gamla spelet backpacka fast i appformat. Det var jätte roligt tills det inte tillförde mycket mer. Ni vet det gamla vanliga.. pengarna tar slut, man har inte råd att resa någonstans, man får inte jobben man vill ha och när man väl får dem svarar man bara på frågorna genom att släntrianmässigt slå fingret på ett svar som låter rimligt utan att ens läsa frågan. Va i helvete!? Hur kunde jag INTE få jobbet som frukt å grönsakshandlare? Jag såg ju att det var en tomat!
 
Tänk så många minuter av sitt liv man lägger på onödiga saker. Jag syftar såklart till mobiltelefonen. Jag bestämde mig för en dryg vecka sedan efter att Facebook gjort ytterligare en "jobbig" uppdatering att, nu jävlar åker den bort. Sagt och gjort så var facebook appen borta från telefonen. Det mest besvärande var att det försvarade användandet av så mycket annat på telefonen eftersom jag är inloggad via Facebook på typ allt. När jag sen kikade in dagen efter och insåg att jag hade ca 25 nya händelser att titta igenom vart även detta ett bekymmer. Men till min stora glädje har jag insett att det går bra att gå in även via webbläsaren. End of story. Vart är jag påväg?

Kommentarer
Postat av: Ankan

Håller med! Mobilen tar över våra liv.. till vilken nytta? Pussåkram❤️

2017-02-21 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0