In vino veritas

Måndag blev Tisdag och även denna dag bytes snart ut mot nästa. Dagarna går ibland otäckt fort och jag inser att det är ett lustrum sedan jag bestämde mig för att bli sjuksköterska. Firar genom att klämma i mig en semla dagen till ära, tvätta kläder och se på alla härliga, det som redan hunnit bli minnen från helgen. En tur till Uppsala vilket sannerligen var på sin plats. Fira att Johanna är en fantastisk person genom glatt umgänge å god mat. Njuta av Uppsala by night. Njuta av att vakna till råmande kor istället för tutande, swischande bilar. Men oxå störst och på tal om att tiden aldrig någonsin står stilla, hem för att krama pussa och få hjärtat att detonera av kärlek. Älskade barn du anar inte hur mycket du betyder alla dystra dagar och trotts att moster är hemsk som utsätter dig för massa påfrestande saker som inte är ett dugg kul i helvete (som att få ställa upp på diverse fotograferingar, typ femtioelva stycken om dagen) PUNKT! Jag älskar dig! Jag älskar er! Imorgon är det Onsdag. In vino veritas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0