Top 3 Psykiska sjukdommar!

Lyssnade på Humorhimlen idag där dom pratade om Olika "sjukdommar" Dom roade mig lite så här kommer "Top 3 Psykiska sjukdommar!"

"På plats 3. Dekortad delusion: Det är om man inte kan bestämma sig för om man är levande eller död. Denna kommer bara tredje plats efter som jag hatar människor som aldrig kan bestämma sig!

På plats 2. Stendal syndrome: Är en sjukdom som gör att man får hjärtklappning, blir yr och kräks när man exponeras för konst! Enligt studier blir personer speciellt sjuka när konsten är vacker. Den kommer på andra plats eftersom jag tvivlar på att det är en sjukdom. Jag känner exakt samma sak, men inför Carola!

På första plats. Stockholm syndrome: Vilket är när man blir inlåst eller till fånga tagen och sympatiserar med kidnapparen. Vilket faktiskt funkar. Jag råkade låsa in min morfar förra veckan men bestämde mig för att göra klart mitt ärende innan jag kom hem. Jag vet! Lite Frizel varning! Han märkte nog ingenting men om han nu gjorde det så tycker han ju fortfarande om mig. Han är helt galen i huvudet!

En som inte fick plats på listan är en ny sjukdom som kommit till Sverige.

Plötslig hjärndöd! Rent instinktivt vet jag redan ett tiotal som har denna åkomma men jag ska inte nämna några namn Carola... På nätet kan man hitta symtom och här är en lista på dessa!!

Tidiga tecken: Yrsel, Illamående och förvirring

Lite senare tecken: Man kan börja hallucinera, man kan känna ett starkt sug på alkohol,man kan oxå känna ett starkt behov av att börja modeblogga.

Tecken på att man redan har fått plötslig hjärndöd: När du börjar förstå handlingen i Big brother, men då är det redan för sent!
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0