Den där jäkla låten!

Så sitter jag i "stolen" igen! Jag har haft en bra vecka! Skulle ha behövt jobba lite mer egentligen vilket jag hade kunnat gjort om jag bara ville men måste ju få ha ett liv oxå! Jag jobbade 4dagar i alla fall sen var jag hel slut! Har blivit lite halvdant med sömn den senaste tiden men inatt intog jag sängen med ett leende på läpparna. Den vara nybäddad och skönare än någonsin! Så bytte jaga ände att haa huvudet på. Rätt som det var så sov jag och rätt som det var var det dax att gå upp! Märkte inte av natten alls.. :S

Idag hade jag nog en gnutta planer men antar att de inte blir av. Så dete blir ibland när "folket"! är sjuka ;) Men ska bege moi till jobbet lite tidigare eftersom det är kallabalik pga. Omstruktureringar från grunden och 10 meter upp! :S Jag hoppas att det blir bra för just nu känns det bara jäkligt kaos tycker jag! Sorry!! :S

Sen har jag i ungefär 3 månader försökt komma på vad en låt heter och hur den går. Kunde bara ett litet sound i det hela men så igår fick jag hjälp! :) Satt och bläddrade igenom ca 500 låtar.. När jag hade lyssnat igenom typ alla utom 20 så dök den upp! :) Jag vart lycklig och förbannad på samma gång! :S Var det detta vi kallade I-landsproblem? :/ 2 "nya" låtar i alla fall som kommer att spelas varma på min spotify!

The Avalanches - Frontier Psychiatrist

Ennio Morricone - L Estasi Dell Oro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0