"nyttighet framför allt"

Idag är det jobb för hela slanten igen! Var på kära macken från kl.7 i morse och ska nu bege mig mot jobb nr två för ett kort pass till 22 ikväll! :S Lite sliten är jag men snart är det Tisdag vilket innebär att jag får vara lite ledig! :) Sen blir jag fit for fight igen :) Ska försöka inleda "nyttighet framför allt" vecka så snart jag blir ledig! Det kommer bli mycket skidor, promenader och god bra mat men framför allt inget godis!!! :P Det blir nog det svåraste! :P Men jobbar jag inte så sitter jag inte i en bil och vill ha något att tugga på så det kanske funkar! :)

Jag har ju satt som nyårslöfte att jag ska till att gå ner några kilo och ersätta med lite muskler! Så i och med detta inlägg får det bli officiellt att Helen INTE ska äta eller dricka onyttigheter inte ens på jobbet! ;P Och hon ska ut och göra MINST en aktivitet om dagen! Minst tio tusen steg på stegräknaren under en dag! MINST! Gör jag inte det så blir det till att traska innan sängdax!

Nu är jag HELT slutefter en lååång dag så nu ska jag sova!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0