Jobbat och jobbar och jobba!

I Tisdags började jag jobba igen efter alla högtider! Skönt att få lite ordning på vardagen! I mitt liv just nu fattas endast ett eget boende annars är jag helnöjd! :) Har hittat världens goaste kille, har två jobb som jag trivs mycket bra med, har världens underbaraste kompisar, en underbar familj och jag mår förövrigt väldigt bra! Som sagt det enda som saknas är ett eget hem att komma hem till, basa och styra själv i och känna att jag bara kan komma hem, slappna av och bara leva mitt liv!

Jag har nu jobbat enda sedan i Tisdags! Inte så länge så ska inte klaga egentligen. Dessutom vill jag ju jobba men just nu känns det långt till helgen! I morse började jag klockan 7 och jobbade fram till halv 5 vilket kändes som en evighet och jag kände att jag stressade runt lite för mycket! Kändes som att det var för mycket att göra! Sen ringde Macken och frågade om jag kunde komma in och jobba ikväll.. min första tanke var att det kan jag ju inte.. Men vad gjorde jag ikväll? INGENTING så klart jag ställer upp! trött som tusan och stressigt vart det men till macken for jag! :) Snabbt hem iemellan för att byta kläder medan bilen fortfarande stod på ute så in igen så idag har jag jobbat mellan 7-21 och i morgon jobbar jag kväll. På Söndag blir det oxå mycket! 7-22 :S sen jobbar jag dag på Måndag och sen Tisdag blir det äntligen en vilodag! Den ser jag fram emot men kanske inte ska ta ut det i förskott! :P Nu blir det till att sova! Totalt slut!

God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0