God morning people

God morgon gott folk! Blir nog en tupplur under dagen idag. Jag var jätte trött när jag vaknade! Och så kunde jag knappt hålla ögonen öppna när jag svarade på frågorna om huruvida jag mått sedan sist! Skulle iofs vilja lägga det första pusslet en gång till så att jag kan ta kort på det så O'A kan få lite mera nostalgi känsla efter som hon påstår att hon hade en affisch med dessa motiv på sin vägg på 80-talet!

Det vart inget venflon igår utan det sattes in i morse! Har redan tömts på allt blod jag har! Nästan i alla fall.. En gång i kvarten till att börja med och nu är det provtagning en gång i halvtimmen! Jag ligger och kollar på Julie and Julia med en varm gelékudde i armvecket! Skulle vara trevligt med en vardera på mina fötter oxå känner jag för det blod som nu saknas i min kropp verkar vara just därifrån! Dom är iskalla! : 0 hm.. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får dagarna att gå iallafall! Kram Kram

2011-01-30 @ 13:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0