Min vistelse

Så ligger jag i min säng!! Eller ja.. i min säng här på avdelningen i alla fall! Fick en ny idag! Vart lite om placeringar och jag landade i ett annat rum men det gick bra det med! Större rum som jag bara delar med en person i stället för tre! :) Dessutom är det närmre till köket, men längre till tv:N.. Aja! Det vart bra oavsett! :)

I Onsdags när vi kom så låg jag och kollade på film hela dagen! Jag kollade på: Pay it forward, Let it in, Sorority boys, City of Ember, och Hanna med H!! Samt en massa "play" snuttar på ex. tv3, kanal5, tv4 och svt! :P MASSA helt enkelt!! Så åt jag lite, åt lite till, och så åt jag lite! :P Och!!! Jag stickade under hela dagen! :) Detta resulterade i en restgarns mössa oxå! :)


Min senaste i kollektionen! :) "Restgarnsmössan"

Igår lade jag puzzel! :) 1000 bitars! Satt och klurade och klurade i en evighet! Satt ensam i tv rummet och tittade på massa kul program som man vanligtvis inte kikar på som typ efter tio, extreme home makover, top model mm. Tillslut tröttnade jag lite och bad om assistans! Snart kom min nyfunna vän Anna och hjälpte till! efter ca 12 timmar med lite uppehåll då och då så lade jag klart pusslet i alla fall! :) Så var även den dagen förbi!


Anna in action och det färdiga pusslet efter lite slit! :)

Idag har jag kollat på play kanaler, en märklig film vid namn Mr.Nobody och spelat TP och Alfapet med mina studie kamrater och tittat på handbollen faktiskt! :P En lugn dag!

I morgon ska de första proverna tas! Kanske på tiden med tanke på att det enda vi gjort i studie syfte är att ha stoppat i oss 6st tabletter! Och sen har vi bara fått roa oss! :) Så kl.7 i morgon bitti skulle dom komma in och väcka oss så ska dom sätta in en venflon som vi antagligen får hålla vid liv med varma gel kuddar halva dagen i morgon så då vet jag inte vad det blir.. Lite sugen på att lägga ett puzzel till men det kanske får bli på Söndag i stället..! Känns som att vara på ett pensionat typ fast minus god mat! Börjar tröttna rätt hårt på matlådorna nu! :S

Saknar min Erik lite för mycket nu oxå känner jag! :( Han vill dock inte vara med på denna bild :S

<3

God natt!

Kommentarer
Postat av: O´A

Åh Helen . Pusslet du lägger har/hade jag som plansch på 80talet. Dom gjordes här i Uppsala. Fanns en massa motiv och jag bara älskade dom.

2011-01-29 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0