På plats!

Ligger i sängen på avdelningen där jag kommer att tillbringa de närmsta 6 dagarna i väntan på bättre tider! Började dagen med att försova mig!?? Jag vet... Det är otroligt slarvigt och har inte hänt på år och dagar och så händer det idag!? :S Var precis så att jag missat sista möjliga bussen att åka in med till stan oxå och som bekant så lever min bil sitt egna lilla liv och gav upp igår! :S PANIK var det enda som satt på min hjärna när jag flög upp ur sängen en och en halv timme senare än planerat! Som tur är så har jag ju en fantastisk pappa som efter lite panikskrik gav med sig på att skjutsa mig in till stan 3 mil enkel väg fast han inte hade tid!! TACK PAPPA!! <3

Nu ligger jag i alla fall på plats! Känns som att det inte hade gjort allt för mycket om jag kommit en halvtimme försent dock för när jag kom hit så fick jag sängplats och sen var det väntan på medicinen som kommer att intas 08:30 var dag! Fick den och sen var det frukost och nu är det inget mer idag förutom att bli "övervakade" och äta frysta matportioner som man tröttnar ganska snabbt på! :S

Sköterskorna var just in och sa att vi försvinner ett tag nu men det finns anndra här om ni undrar nått.. Sen la dom till "Vi ska gå ut och fika" SNÄLLT VA!? :S Här är som sagt kylskåpen låsta och vi får inte intaga något annat förutom det som står framme på exakta klockslag! Det vill säga inte ens ett litet tuggumi får vi ta! :S Nu ska jag slå på en film! :)

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En anledning till att ni har bra betalt...

2011-01-26 @ 18:33:45
Postat av: Eva

Kämpa på! Synd att du missade cafe. Lyckat men kallt. Kram

2011-01-26 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0