I sängen på småsemester!

Så ligger jag här i sjukhus sängen.. Dagen har varit både lång och kort! Sitter konstant och väntar på mat :S hemskt va? Nu när man inte får äta vad man vill och hur man vill blir det plöttsligt mycket besvärligt! Ligger just nu i min säng och tänker på hur gott det skulle vara med ett stort glas juice!! Mmm... Jag är förvånansvärt nog inte sugen på godis eller något annat skit onyttigt men sallad har legat och smugit i mina önskedrömmar hela dagen! Kanske för att det som serverats hittils är "Karins lasange" samt nån kycklingfilé m pasta även den i färdig förpackning! Inga tillbehör eftersom alla ska äta så lika som möjligt! :S Jaja...

För er som inte vet vad som inträffar just nu så ligger jag sedan 07:45 i morse inlaggd på en mysig liten sal i pinsamt sköna sängar. Sitter och tittar på för mycket film, lägger pussel och bara myser runt! Vid regelbundna tider håller "gänget" till i köket och myser med rostade mackor och te! Ganska okej faktiskt!

Allt detta för en studie om ett kombinationsläkemedel som ska klassifiseras som godkännt förhoppningsvis!? :S

I morgon blir jag utskriven för ett tag. Får veta i morgon när jag ska vara tillbaka! Det visar sig!

Bloggen blir förmodligen i alla fall väl uppdaterad denna visstelse eftersom man måste fördriva mycket död tid på något vis! Lämpligt nog många gånger i sängen med en dator på mitt rullbord! :) Nu blir det sovdags för lite mer provtagning i morgon bitti och utlottning på grupp man hamnar i! Spännande! :) So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0