DEt var en sån där..

Vanlig typisk amerikansk film som man bara vet vad den innehåller och hur den slutar men endå var det precis det lilla jag behövde för stunden! Den packar vi på Johanna härnäst så hon oxå kan få skratta lite! Och det här var min favorit bit för er som är osäkra om ni vill se den eller ej! Det blir inte bättre!! Hahaha!

En typisk Helen scen! :) "Det skulle kunna ha varit jag scenen"

Älskar minen i duschen när hon ylar owooow! Se det minst två gånger så blir det ännu roligare! Och det klassiska "worst songs ever" sen bara går det inte annat än att sjunga den ändå! JÄMT! :)



Och för er som ändå fick lite mersmak så heter filmen såklart "Easy A"

Och i och med denna film så får (bortsett från Erik) utmärkelsen "veckans babe" Inte för att jag lägger ut såna hela tiden så det blir ju lite missvisande.. Hm.. Får bli "För tillfällets babe" Som han lyckas leva upp till i den här filmen i alla fall!

"Penn Badgley"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0