Sjuk igen!

Sitter eller snarare ligger här hemma i min säng, sjuk som aldrig förr! :/ Nästan obegripligt att jag gått och blivit sjuk igen! Jag var ju hemma och förkyld för två veckor sedan! Fick för mig att jag dragit på mig halsfluss men ingen vill offra sig och ta emot mig! Idag är det i alla fall bättre! Igår var det illa! Räknade ut att jag har sovit 16 timmar sen igår när jag vaknade kl 11 :S Illa va!? Känner mig lite som en sombi! I helgen blir det jobb så jag skyndar att tillfriskna! Kan inte vara borta något mer nu! Känns som att jag inte jobbat alls på typ ett halvår.. Vilket jag i och för sig har gjort! Nu blir det matlagning på min nivå! Ska försöka visspa ihop en "soltorkadetomatersoppa" och dricka! Sen om jag sköter mig kanske jag får äta lite glass efter! Se det är inte så dumt att vara sjuk ibland! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0