Tv kväll i Södertälje

Sitter i Södertälje och har för tillfälet både mys o tråk för mig! Jag tittar ju vanligtvis inte på tv men nu sitter jag här och har gjort upp listan för en stund framöver i alla fall! :P På "attse" listan står spårlöst kl 19:00 - 20:00 på 4+ fast när klockan slår 19:30 byter jag över till fyran och tittar på halv 8 hos mig. I pauser och lite då och då blippar jag över och ser hur det går på spårlöst och sen kl.20:00 så blir det lite knepigt.. Då är det nämligen både 112-på liv och död och äntligen hemma.. Får se vad det blir då :P Sen ska jag nog ta en dusch och njuta av varmvatten så kanske det blir en film eller lite xbox i väntan på att karln sak komma hem från jobbet! :) Så lite uttråkad just nu men när jag känner efter så känns det riktigt bra att bara zappa på tvn och ligga på soffan! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0