Min märkliga helg

Gott folk! :) Min helg vart inte katastrof som jag ett tag trodde! :P Åkt kundvagn, träffat på Alexandra, spelat lasergame, varit hemma hos Åsa och myst, hängt hos Johanna, ätit middag hos Liisa, träffat min älskade faster!


Åsa och Johanna muppar!

Och för övrigt bestämt att nu SKA jag börja leva mitt liv på ett sundare vis! Inge pizza eller skit till vardags och träningsverken i magen har redan satt igång :S Vad tror ni!? Kommer jag att kunna hålla i nyttigheten ett tag! Börjar varsamt! :P

För övrigt så är jag inne i en hemsk trött period! Känner mig fyrkantig när jag vaknar!! :S Kanske beror på att jag inte tränar :P Jag kan verkligen sova i 12 timmar och sen vaknar jag och är JÄTTE trött och bara vill fortsätta sova! Och det enda sättet att häva tröttheten en dag är att göra något.. dvs. Duscha, sminka, klä på sig och bege sig iväg! Vad är felet!? Jag som var uppe innan 9 jämt för bara nån månad sen! :S Har inte jobbat på länge nu heller :S

I kväll är det träning som gäller! Börjar dagen med att åka till jobbet Fc-Björklinge och gå på hemvårdsafton! :) Ska bli kul att delta en stund och min tappre riddare Johanna och jag hoppas på att få lite mat i magen innan det bär av mot skjutbanan! Efter det är det i alla fall träning! Jag hoppas det går lika bra som sist! Då är man inte så jäkla dålig i alla fall :P Sen bär det av hem!

På Tisdag ska jag till Södertälje på lite "semester" :D Me like! :)

Annars är det rätt lugnt nu! Snart drar alla julbord igång då blir det rusningstrafik i vardagen! :S Men det blir nog mys! :)


Tack alla som gjorde min helg till en bra! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för att du gav mig ett gott skratt! :) haha. kan du gå nu igen?

2010-11-22 @ 10:46:03
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0