Hur blir min helg?

Idag gott folk beger jag mig snart mot jobbet för kurs! Den ska pågå i drygt 2 timmar sen beger jag mig förmodligen in till stan direkt efter och om inte så beger jag mig i alla fall in senare för att äntligen få se "I rymden finns inga kännslor" vilket jag velat gjort hur länge som helst! Nu slutar den väll gå snart så jag drog arslet ur vagnen och bokade mig en biljett! ALLTID roligt att gå själv! :S NOT men nu vart det så! Ingen som ville offra sig på mig och jag orkar inte engagera mig mer i sökandet efter någon att gå på bio med.. Så desperat är jag inte.. :P

I morgon ska jag åka med min kära mormor och min kära syster till Stockholm och gå och mysa lite! Äta mat och kika lite! Kommer bli mys!

Sen får vi se vart det för! Önskar att det händer något i alla fall! En sak är nog rätt säker! Helgen jag sett fram emot kommer att bli skit! Kanske en bio till på egen hand!?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hade gärna gått med, men min tid och ork räcker inte till längre.

2010-11-17 @ 18:39:31
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/
Postat av: Eva

Vadå skit i helgen? Kom till oss annars, du är alltid välkommen. Saknar dig såååå.

2010-11-19 @ 08:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0