Friskt vågat allt vunnet!

Jag är glad idag!! :) Jag jobbar i helgen men kanske hinner man med lite annat oxå! Skulle villja ta en liten tripp nedåt i landet! Vill hoppas på att det hinns med mellan mina pass men kan bli lite tajt! Kanske ska försöka hinna med att hälsa på min kära mormor och morfar någon dag oxå! :) Nästa vecka blir det lugnt! Eller ja.. Så lugnt det nu kan bli utan att jobba! Ska ut och fika med John en dag! Sen får vi se vad som händer och fötter!

Tills vidare så vill jag bara säga att jag älskar dig faster!

Kramkalas


Kommentarer
Postat av: Liisa

Jag med, jag vill också neråt i landet. Jag har hittat en ny smålänning (han som jag träffade som gjorde lumpen här, va också det) på happy pancake. haha! :P

2010-11-06 @ 08:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0