Wish me good luck!

God morgon gott folk!

Sovmorgon idag!? :) Vaknade faktiskt för ett tag sedan och sålänge man vaknar innan 9 dagar då man är ledig så är det ok!! Visst?!

Idag skiner solen och idag ska jag måla plankor! Kul va!? Det kan vara något av det tråkigaste jag gjort någonsin! Illa!

I Tisdags skjutsade jag så snällt in min mamma till jobbet! Lämnade henne där och betalade dyra pengar för att parkera på stan! Gick runt en stund och insåg att jag inte skulle hinna med mina planer under tiden jag hade parkering. Begav mig ut till boländerna och letade efter en ansiktsmask till det party som går av stapeln på Måndag! Tema Casanova! Illa för min del! Funderar fortfarande starkt på hur jag ska lösa problemet! Blir in till stan EN dag till!! :S Ska dessutom ha anlännt ett paket till mig som ligger i stan och väntar! Tycker att jag kunde ha fått det utkört men men.. Så är det att bo på landet! I Tisdags klöpp jag mig även! Standard komentaren är "behåll så mycket på längden som möjligt!" Ut kom jag och hade extremt kort och inte behöll hon längden i fram som jag TJATADE om utan det åkte av och sabbade min frisyr så nu är fanskapet rätt rakt och till på köpet en urful lugg som inte passade på mig när det övriga håret är så kort! Har fått höra komnetarer redan! :( Hedvig från A-Ö var den första! Så hade jag köpt med mig sushi hem och när jag kom innanför dörren kom lillebror och skrattade illa... Sushi o ny frissa.. Du ser ut som en kines!!! Hahaha... :( Tack!

Ikväll blire lite fotboll på Lännaborg! Kan bli kul! Och kan gå illa! Kommer att få sjuklig håll, träningsvärk och hemsk ångest efter! Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Emma

Glöm inte Pulp Fiction!!

2010-05-06 @ 14:59:50
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0