VARNING STÄDNING PÅGÅR!!

VARNING STÄDNING PÅGÅR!!

Gömmer mig här på mitt rum vid min kära dator och "fixar" lite med mammas efterlängtade filmer vilket jag sällan har lust med annars så man kanske kan säga att det var ett bra knep av mamma att ta till storstädning av hela huset för att få det gjort!! :P Men jag trivs bättre här! Tänk att det är så tråkigt att städa hemma! Nästan vart som helst hur som helst men INTE hemma!

I Torsadgs kom min tappre riddare och plockade upp mig här hemma för en snabbvisit på Gränby "Ingen Alex" som jag brukar tänka! You know what I mean! :P

Lite shopping och sen iväg till Liisa en snabbis på girltalk! Två sekunder senare var jag tvungen att bege mig till jobbet. Jobbade hela kvällen och så hem o sova!

Igår jobbade jag samma pass! En tråkig eftermiddag eftersom jag var tvungen att ta farväl av en bit av min framtand som försvann när jag råkade bita lite snett :( Ni kan tro jag vart ledsen! :( Så på Måndag blir det hello tandläkaren för att "anmäla" skadan utifall att det sker något serare i livet så att säga! :( Urs för snebitning!

Idag börjar jag jobba 17.15 och ska stänga! Hoppas jag får låna bilen så att dagen kan komma att kännas lite bekvämare! Sen ska jag öppna i morgon och jobbar till 15 sen blite det nog middag och drink innan jag och Mia beger oss på SATC 2 :D wee!!! Lite måste man ju få unna sig! Men än är det långt kvar till lön och skatteåterbäring! Känns fattigt nu! Och inte svarar chefen från Norge heller med min inkomst info som jag bad om!.. SUCK!

Nu lär jag nog gå och städa! So long!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

awww du är en av få som kallar mig Mia :D

2010-05-29 @ 23:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0