Pop offer!

Glömde ju nämna att min mormor var här igår! Min mormor och tant Greta! :P Min mormor är en riktig piligadump! Igår fick jag mig ett gott skratt! Vi diskuterade min nya frilla! Mormor berättade att jämt när hon är och klipper sig så frågar frisören om hon inte ska ha i lite mousse!? Mormor tröttnade väll och sa ja men va fan ta i lite då!..

"sen gick jag och la mig en stund.. Sen såg jag ut som ett pop offer"


Hahahaha!! Pop offer lixom! Tack mormor! :)


Sökte på popoffer på google.. Denna bilden kom upp! Tyckte den var lite kul! Så lägger in den! Försöker tänka mig mormor i popoffer frilla!! Är det så här den ser ut så är det ju bra fränt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0