Lurad som få!

Vet att jag har massa att skriva men bara för att jag sitter här nu så kommer jag inte på något..

Jag blev såklart väckt i morse utav min ÄLSKADE lillebror......... *"#LA unge!

Vaknade inte allt för lång tid efter att jag äntligen lyckats somna om av att min telefon ringer!.. Privat nr stod det och jag visste inte om jag kunde svara riktigt men nyvaken o dan så lyfter jag på luren och vad får man höra!? "Hejsan! Det beställdes en taxi från det här numret igår kväll men ingen dök upp! Vi måste tyvärr debbitera en avgift för det!" blabla bla.. Jag blev såklart lack som få eftersom jag fanimej inte beställt någon jävla taxi! Vilket jag så klart framförde! ahahahaaahaaaa var det någon som plöttsligt lät sen hörde jag bara ett HÖGT lurad utifrån hallen och i telefonen.. In strömmar lillebror skitlycklig och full i fan! Tog inte lång tid innan jag ville döda honom och satte efter!...


Sen slängde jag igen min dörr och sen dess har jag bara tittat på film och halvsovit! Shutter island blev det! Bra film! :) Nu blir det kanske något att äta och så en film till? Är verkligen helt slut! En promenad skulle vara skönt men vet inte om jag orkar! :S

Ska så småning om slänga upp lite bilder från kosläppet igår oxå! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är på en promenad när Agnes har vaknat.

2010-05-09 @ 13:30:11
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0