GRATTIS!!

Idag vill jag gratulera!!

Grattis kära Norge på nationaldagen!

Grattis mig själv för att jag lyckats bränna mig i solen idag!

Och sist av alla vilket hon förtjänar!!! Grattis Johanna på din födelsedag.. (Inte lika viktigt som de två överstående eftersom jag inte står med i Johannas vänner bok) :P och tack för att du skrattade åt mig när jag sträckte benet! Jag ska komma ihåg det på Torsdag när jag kommer och äter upp all tårta!


Så har jag sett nya Beck filmen!! Jag gillar Beck FORTFARANDE! :) Mera tack! :P

Jag har klippt gräset idag! x2 faktiskt! Klöpp hos faster och farbror med när jag ändå höll på! :P då lyckades jag tappa mobilen... JAG VET!!! Tack! När jag klöpp gräset alltså! :S Men det gick bra! Hittade den i!?!!? gräsklipparen! Den mådde prima! Glad blev jag och fortsatte klippa men la ifrån mig telefonen! :)

Råkade köra fast lite :S Kolla in spakarna på höger sida :S satt inge bra där :P

Sen rev jag mig lite som tack utav trädgårdens lummiga buskaget! Ett litet sträck i pannan, en öm bula och lite riv på axeln men jag lever! Och som sagt så lyckades jag bränna mig lite! Axlarna är kräftröda! :S

Idag har jag även plockat bort en äcklig JÄTTE äcklig fästing!!

Lördag mös jag i solen, blev bjuden på korv hos kusin, anordnade sockerdricka träd, shopping vända med Jannica och slutligen en sväng till sommarstugan till Söndagen! Fick en ful fisk på kroken och var förövrigt så förkyld att jag inte kände någon doft eller smak under vistelsen vilket var ganska så tråkigt för att 1. vi stannat vid Hummelsa och köpt lite för mycket godis 2. för att mamma gjorde fisksoppa favorit i repris! 3. För att K och S stod för efterrätten vilket alltid brukar resultera i succé! :)


Stackars jag sjuk som få och behövde lite tycka synd om vid sommarstugan! Mammas "koselikos"tröja!

Var inte bara jag som fick fisk.. Både pappa och Karin lyckades dra upp några! :P 3 Gäddor, 3 Braxar, 2 Mörtar och en sketen liten Abborre.. Inte mycket att hurra för! :)

Gillar den här minen.. Påväguppigenfortsomfan minen!! Årets första dopp!?

Avslutade söndagen med att hämta fam. Andersson Fors på Arlanda samt hälsa resten som åkte i andra bilar välkomna hem! Mera kramar utdelas på Fredag när jag åter är frisk (förhoppningsvis) och det är Lazze K som gäller i bygdegården!

En härlig vecka har jag haft i alla fall! Hoppas ni med har haft det!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahah "påväguppigen fort som fan minen".. :P

Tack igen! Ses i morron ? och på torsdag =)

2010-05-18 @ 22:18:54
Postat av: Sister...

host host host!!! vad fick du upp för fisk sa du??? Det var INGEN annan än du som såg den.. :p

2010-05-20 @ 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0