En jäkla brakare! Tack till Larz Kristerz!

Halloj!

Och nyss mina vänner så la Otto (våran hund) av en jäkla brakare har inte hört nått sånt förut! Och i ren förtvivlan hoppar Otto snabbt runt för att se vad fan det var som hände! En rolig syn! :)

Jag tror nog att det går bra för mig på nya jobbet men idag ska jag jobba och idag är jag lite nervös eftersom sist var i Torsdags och jag säkerligen har glömt bort ALLT!! Ska dessutom åka buss in till stan vilket rånar mig på ca 3 timmar mer än om jag hade åkt bil men den är ju tyvärr körförbud på just nu :( Ibland blir man bara för trött! Idag skiner oxå såklart solen! och hela dagen i går var en enda swimmingpool! Kunde inte de regnet ha kommit idag i stället när man jobbar?!

I Fredags var det Larz Kristerz i bygdegården här ute! Startade kvällen med att åka förbi Mikaela och gratulera lite i förskott och träffa lite folk, sen hem och så över till Amanda en sväng och så cyklade vi iväg till Johanna som hade lite förfest! Sen bar det av ner mot bygdegården! Fem autografer senare! (Vill påpeka att L-K så klart är mina största idoler!) Lite dans och partaj och så efterfest hos Fredrik! Hemfärd på cykeln vid 4!

Vaknade rätt sent på Lördagen och begav mig genast ut i den underbara solen där jag låg en stund tills det var dags att göra sig i ordning och iväg på konfirmation. Grattis Karro! :) God mat och träffa härliga och så hem och i säng!

Söndagen, regn regn och lite mera regn och på kvällen var det fotboll Hinden - Tärnsjö så åkte ner och tittade på det! Efteråt åkte Amanda och jag ner till bygdegården och hämtade Amandas cykel som skulle stå där någonstans! Och mycket riktigt stod den där med vin tetran fastklämd på pakethållaren! Amanda kom inte ihåg!..

Mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0