Träningsvärk

Idag hara jag träningsverk! Tränade igår på förmiddagen, sprang 2,5 km utan att stanna emellan vilket säkert inte bara förvånar mig.. :P Har inte tränat på EVIGHETER! Och formen är halvgod men men, jag kan inte påstå att jag är "un"beautifule för det. Träningen fortsatte efter jobbet då Jag, Kine, Hampus, Annica, Charlie och Sara var och bowlade! En mycket trevlig kväll! Vi spelade 4 rundor och jaga kom 2:a alla gånger vilket känndes mycket bra! Bokade även en bana till på Fredag så hoppas att Karin och Christine kommer i tid så att vi kan äta, smälta mat och sen bowla! Får se om det blir hård förlust då.. hade nämligen av ännu en nagel på min högre uttsatta hand :( Och jag som inte hade några naglar kvar sen innan :( Det är nog största nackdelen med mitt jobb. Händerena är riktigt utsatta! Nej nu låtere jag som en riktig mes! Åter till stickandet! Mössa nr 8 på G. nr 7 blev en blåbärsmössa som dock liggere och väntar på att jag ska pallra mig iväg och köpa en broderinål och brodera klart blad och anrda gröna ting på den eftersom jaga inte lyckas koomma underfunn med hur man stickar sånt.. Men en liten "snopp" lyckades jag i alla fall sticka fram! So long!

Föresten så tar jag tacksamt emot spotify-lister! Jag vill ha en bra sammanfattning på er musik och vill gärna ha något nytt att lyssna på! Skrik om ni vill ha en av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0