Tänk att jag är så dålig i köket!?

Har jobbat idag.. Ingen lång dag men trött ändå! Gick i alla fall mycket bättre än igår! Har ätit vad jag för första gången på mycket länge kallar äcklig mat!! Funderar på hur tusan jag lyckas jämt!?? Är inte gjord för att stå i köket jag :( i morgon blir det nog mammas sista bit lasange som fyller upp magen min innan pappa och Oskar annländer! Om jag orkar dvs. I morgon blir det uppgång halv 6 och iväg till jobbet! Brukar bli frukost buffé och så lite jobbande och sen lunch vid 1 tiden! Om man orkar efter den frukosten.. Bra jobb man har va!? :D Har precis kikat på Skavlan på tv och ätit "lite" fredagsgodis och myst i min ensamhet, försökt komma någon vart på min tillfälliga stickning men lyckas mindre bra så nu ger jag upp och går och lägger mig i en mycket efterlängtad säng! Hoppas på god sömn för ett humör som går att visa upp offentligt i morgon! Så god natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0