SUCK!

Tänka sig att denna dag skulle kännas så eländig..!?

vaknade till att solen sken in genom fönstret.. Det har regnat nästan konstant här nu i 3 dagar och nästan all snö är borta och det börjar bli varmare! Jag var säker på att det var våren som kom ända tills jag går ut till bussen och inser att det måte ha snöat mycket inatt.. !?

Går sista biten till jobbet och ser knappt handeen när jaga håller den en bit fram.. Det snöar så jävligt

Slutar jobba och kommer ut i!? JA VADÅ!? Hej mitt vinterland!! URS.. Jag avgudar snö, men kan vi få måttliga mängder? Och när den väl regnat bort, MÅSTE det promt kommaa ny!? 2 dm skulle jag tippa på att det snöat i dag och det gör det fortsatt!

Blev dessutom illa autskälld på jobbet idag för att ha satt prislapp på en vara som jag sedan la tillbaka i plocken.. Ni som jobbar på Gilde fattar i alla fall :P Och jaga ställere mig frågan: Ska jag verkligen sortera bort och förkasta denna stackars lilla kalv bara för att jag råkat sätta fel prislapp på han!? Det är ju bara o klistra en ny över så är problemet löst men NEJ! Utskällning och dumförklaring fick man för det! SUCK!

Som plåster på såren fick jag min ledighet nästa helg avslagen.. Funderear nu över vad jag ska låta min käera asyster och Christin göra under de ½ + 1 + ½ dagar som dom faktiskt är här för att hälsa på mig ska få göra.. Visste ju att jag jobba men inte kunde jag tro att jag inte skulle få ledigt när han nästan ber mig att inte joobba innan!? SUCK igen! Hoppas nu att någon skulle vilja offra sig och ta amitt Fredags pass om inget annat! Det skulle vara GULD!

Nu ska jag sticka, äta chips och kolla in i väggen (har slut på filmer!) Ha ett bra liv!

Kommentarer
Postat av: johanna

Kram på dej Helen! Snart kommer du hem o jag har "finslipat" lite på sommaren ;) ons-sön v 30 o halva v 31 är bokat ;)

2010-03-12 @ 21:28:40
Postat av: John

Jag har rätt så mycket tid över och kan gärna visa dem runt i staden och så, om du inte hinner dvs. Bara slå en pling!

2010-03-13 @ 09:08:06
Postat av: Eva

Men lilla gumman! guuurrrr. Visst blir men förbannad.

Kämpa på, snart är du hemma och vi längtar efter dig.

2010-03-13 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0