Sticka mössor

Insåg nyss att det är den 1 Mars idag! Tideen går så otroligt snabbt! Vaknade upp i en tyst och tom lägenhet! Skönt men ändå inte! Nu har jag ätit frukost och tittar på avslutningsceremonin på OS! Pinsamt men jag grät en skvätt! Det är vackert o alla är så glada! :D Nu ska jag snart duscha och sen nere på stan en sväng, ska panta flaskor och burkar sen ska jag nere en sväng till biblioteket och titta om jag hittar några filmer jag vill låna sen ska jag köpa lite garn så jag kan utveckla mitt nya "tant intresse" Jag ska nämligen sticka mössor på min lediga tid! Jag har fått en beställning av min trogna riddare får se hur bra jaga lyckas! :D Åker säkert hem med minst 5 mössor i alla fall!

Vill bara poängtera att jag tycker att jag är rätt duktig! Jaga har någon gång i mitt förflutna lärt mig att sticka, då stickade jag en halsduk med enbart en typ av maskor! Sen nu när jag kom upp hit till Trondheim så fick jaga för mig att jag skulle börja sticka en mössa.. Visste inte alls hur man gjorde och jag kom knappt ihåg hur jag har stickat men provade lite och resultatet är två, inte jätte fina men helt ok mössor som ligger och bara väntar på att bli använda! :D Jippie!

Idag hoppas jag även att Johanna ringer om hon har tid och lust och ger mig sin dagliga rapport på sin första dag hemma och tillbaka på sitt gamla jobb! Och förhoppningsvis lyckas hon även lägga upp våran sista Upptowngirls produktion :P Jihoo! :P So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0