Mitt liv

Så sitter jag här idag i stället för att rapportera om det ni inte vet.. Är det något i över huvudtaget just nu undrar ju jag då!?!! Kan inte förstå att mitt liv trotts allt är så intressant. Varför läser ni min blogg? Vad tycker ni om och vad tycker ni inte om.. Rapport tack! (Kommentera)

I helgen har jag, tror det eller ej, varit ut en sväng. Började helgen med att få ledigt på Lördagen pga att det inte fanns något att göra på jobbet. Så Lördag FM infann sig Kine, Hampus och Charlie hos mig för att äta frukost uppe på taket i vad vi trodde skulle bli solsken men så vart det inte.. Så frukost inne och AK och Kalle kom förbi en sväng sen upp på taket med lite kaffe senare när solen tittade fram! Efter det skulle vi kika på film. Annika joinade och vi slog på "shortbus" en mycket egen film om jag får säga det. Så tittade vi på Tage Danielssons "mannen som slutade röka" och därpå äppelkriget som vi inte såg så mycket av då det började anlända fler folk. Vi drack lite öl och lyssnade på musik sen bar det av ner mot stan där vi landade på en pub där vi tog lite mer öl och spelade biljard!! Mitt team var så klart bäst! Jag är inte så duktig på biljard och kunde därför inte reglerna så bra så våra enfärgade "klot" skulle ner varpå jaga dunka ner den svarta och vi förlorade! Ledsen Emil!! :P Efterfest hos Annika där hon lärde mig en till sorts stickteknik så nu kan jag avancera min "mössproduktion".. Landade här hemma halv 6 och vaknade halv 12. Var vaken mest hela dagen men var trött.. 22.30 kom Annika och Kine på besök, dom hade med sig PEZ figurer, godis och lite energidryck. Ladda med popcorn och sen var det dags för Oscarsgala! Paaus i början för att kika på "The blind side" som jag redan sett men gärna såg igen!" Som Sandra Bullock senare vann en Oscar för bästa kvinnliga huvudroll för! Bästa talet under hela natten hölls då! Mysig natt vart det och alla höll sig vakna! Somnade halv 7 och blev väckt av en väl vaken Kine som tyckte att kuddkrig var något för alla efter en hård natt.. Så några kuddar i fejjan sen var det bara att gå upp! Frukost och sen stack A och K till jobbet och jag satte igång att baka för främmande.. John kom förbi och var här hela eftermiddagen och kvällen. Vi åt muffins, gick ut och promenerade lite, drack massa kaffe, åt middag och på det ytterligare lite fler muffins och kaffe! Det var mycket trevligt! Fanns mycket att prata om!

Jobbade Tisdag till 18 sen var jag såååå trött. Åkte hem, åt mat och störtade i sängen framför en film som jag snart somnade till framför men klockan var inte mycket.. Gick och tvättade bort sminket och borstade tänderna, då ringer Kine och tjatar lite på att jag ska följa med på Bowling. Christian fyllde nämligen år! Så på med kläder, sminka sig igen, på med gummistövlar och iväg.. lite sen entre men gick bra endå! Och som välkomst hej så vann jag över ALLA 14 personer somo var i sällskapet!! :D Dessvärre spelade vi 2 omgångar till som inte gick lika bra.. skyller på att jag var supertrött som jag dessutom byggde på med 2 öl!

HEM OCH SOVA!! Sen ledig Onsdag och Torsdag! Bakade Onsdag FM och på EM kom Christian förbi och fikade sen gick vi ner och bowlade IGEN.. Christian behövde revansch vilket han tyvärr fick alla tre omgångar! :S

I går vara jag hemskt upptagen med utveckling av stickning och varat klar med mössa nr 4 samt klar med mössa nr 5 och en 6e på G! :D Känns lite kul! Men funderar på vad jag ska göra med alla mössor sen.. Tror inte att någon kommer vilja bära dom och dom är lite för små för mig. :( Så tittade jag på film oxå, Julie and Julia, och hela Wives and daughters! :P Fullspäckad dag!

Idag jobbar jag! Ska iväg snart! Får se om det är något att göra idag!


MASSA BILDER!

(Klickbara)

Jag låter bilderna tala för sig själva! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Mössor till tjejerna kanske....lite bilder på konstverken?

2010-03-13 @ 16:32:52
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0