Mina flickor

Guess what!?!! Nu har ensamheten slagit till! :( Kl 16.08 började vi bege oss ner till stationen. 16.50 vinkade jag av mina bästaste bästa flickor som satt på tåget och kikade ut på mig! Vi har haft en jätte mysig helg, dessvärre duggade det hela Fredagen och Lördagen men det kompenserades idag då solen mycket välkommet kikade in genom vart enda fönster när vi vaknade! Han med några timmar uppe på taket idag och har faktiskt fått en lätt tomatfärg i fejjan! Tack tack tack mina damer för att ni kom och hälsade på mig i mitt "andra liv" Jag älskar er!! :D Kramkalas

Mysig Fredagkväll!! Jätte goda räkor! hittade VÄRLDENS specialpris!!!

På bussen, en inte allt för ovanlig syssla :D Christine :D

Det väldigt faschinerande fönstrena i Nidaros Domen!

Rätt som det var försvann solskenet bakom snö!

Christine o jag :P Har tillochmed på mig en av mina nystickade mössor :P

Allahop!

CJ på taket!

K vid Domen

Stränga order har jag fått om att inte lägga upp några bilder och därför bjöd jag på alla dessa! :D Me love you!! :D

Avslutningsvis så tog vi på stationen avslutningsbilder :D Ännu mer kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0