Jobbigaste natten någonsin!

Jag hade den mest jobbiga natt jag haft någonsin i natt.. Vet inte vart det kom ifrån, kanske håller på att bli sjuk trotts allt men jag hade borstat tänderna och gått och laagt mig och så efter att jag legat ner en stuns så börjar jag skaka i hela kroppen, svettas nå kopiöst samtidigt som jag fryser och känner mig snurrig, en joobbig kombination av massa obehag. Jag blev faktiskt riktigt rädd, funderade på om jag skulle ringa någon.. Jag ställde mig ovilligt upp för att försöka råda på bot och plöttsligt känner jag ett sjukt behov av oboy. Jag går ut i köket och gör 2 st STORA glas som jag snabbt häller i mig. Sen tar jag en godispåse, ett till glas oboy, lägger upp lite ost och kex på en tallrik och går in och lägger mig i sängen igen. Tar tempen och konstaterear att jag inte har feber sen tryckere jag snabbt i mig allt!! Sen slår jag på en film på mobilen på lågt ljud och försöker somna snabbt! Mådde verkligen piss!! Vad kan det ha varit mån tro? Känner mig lite skakis nu men förövrigt bra! Jag trodde det var diabetes eller nått först!? Panikångest!? Obehagligt som F*N som sagt :( Jaja.. Hoppas det ALDRIG händer igen! Nu måste jag skynda ut till bussen! Dags att jobba! :S

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Per Ingmar

Inte för att vara besservisser men att trycka i sig 3 glas oboy och en godis påse är väl kanske inte det bästa när man tror att man har diabetes :P

2010-03-27 @ 14:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0