Inte nödvändigt att skriva jämt!?!!

Idag är en typisk sån där dag då jag både har tid till det och borde skriva några rader.. Jag har dessutom massor att rapportera om men nu ska jag istället baka lite för att öva mest men så får jag främmande lite senare.. Sen kanske jag kan blogga om inte så är jag ledig i morgon med så då får jag ta mig i nacken och dela med mig av mitt liv! :D Förlåt Johanna att jag inte svarat eller haft tid att prata när du ringt..  ÄNDRING på det!! I morgon är jag definitift inte upptagen! Ha en bra eftermiddag och kväll! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

BRA! Jag är ledig i morron jag också!

2010-03-10 @ 23:05:11
Postat av: Emma

Hej.



Du har inte dött av skräck i "spöklyan" ännu då? Snart hemfärd va?

2010-03-11 @ 18:33:56
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0