HEMMA!! Men så väntar ännu en flyttdag..

Hejsan alla glada! Ville bara tala om att jag är hemma nu!! Åkte igår kl 10 från Trondheim! Lite förseningar efter problematiskt städande, full bil och det sista som inträffade var att avloppsröret från diskhon bara lossnade och inte gick att fästa igen.. :S Hårt! Nu är jag i alla fall som sagt hemma och hann knappt vakna innan telefonen ringer och ber om flytthjälp! Har inte ens öppnat någon av mina väskor, men har ju så svårt att säga ifrån så nu hastar det in till stan för en flyttdag med! :S URS!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad säger man. Du är en snäll och omtänksam kusin.

Skönt att du är hamma igen. Kanske kan vi ses i påsk? Jag har en fin halsduk som är din, du har väl inte glömt den?

2010-03-31 @ 15:22:34
Postat av: Liisa

Välkommen hem! :D Hoppas vi ses ihelgen. Kram

2010-03-31 @ 17:40:38
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0