En myck1 kortfattad dag!

Åh så duktig jag känner mig!! Idag har jag: Vaknat 10.00, legat kvar i sängen med en usel tvångstanke... Gick upp 11 efter att jag äntligen fått tillräckligt med "poäng" och jag tröttnat på det Jä#*%//):/kla arbetet som pågår på andra sidan vägen som får hela huset att skaka... Städat ett tag, ätit nån typ av lunch bestående av.. Pasta enbart :S Ringt till farfar och Gunhild, städat lite till, fått besök av John! Alltid lika trevligt! Fikade en stund och så gick vi ner till "Solsiden" och inhandlade lite förnödenheter till mig, sagt adjö till John, ätit middag bestående av mer pasta och lite korv och pastasås (mycket enkelt), fortsatt städa, gick och hämtade mina skor som stod hemma hos Renate och Yngve, handla lite, gick en liten promenad, satt på en gungbräda och filosoferade i väntan på att AK skulle komma hem från jobbet, mötte AK och fick 2 STORA TUNGA påsar med kött! (En till mig och en till Rose-Marie) :D hem och frysa in allt, klockan landade på 23.15 och då sätter jag igång att baka muffins, köpt fel "mjöl" men blev något liknande muffins i alla fall. Hoppas dom går att äta!? Orkade faktiskt inte smaka. Och så har jag haft hård koll på att Karin och Christine kom med tåget och försäkrat mig om att dom vet när dom ska av!! Nu sitter jag i min säng (faktiskt) flyttade in på mitt rum inatt eftersom jag bäddat för alla oss tre i det stora sovrummet så min madrass gick åt. Nu ska jag läsa bara pytte lite i en skvallertidning och se om det hänt något nytt sen ska jag sova! Klockan ställd på 05.45 så jag kan ringa och se till så att inte KoC missar att gå av. 11.10 rullar damerna in på Trondheim station och så är det fullt ös medvetslös som gäller resten av dagen! God natt gott folk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0