Att en choklad kanin kan göra en så glad!?

Igår var jag mest ledsen hela dagen.. Kunde inte rå för de tårar som då och då sipprade ner för min kind. vid 9 tiden funderade jag skarpt på att gå och fråga om jag fick gå hem men så kom Majken förbi vid min prisstation och gav mig pengar och en chokladkanin! Hade handlat lite från Sverige.. Och just bara den extra lilla omtanken att skicka med en choklad kanin var så fin! Jag blev nästan rörd och genast på betydligt bättre humör! Hon anar nog inte hur mycket den kaninen betydde för mig! Tack Majken!!

Söta kaninen! Både söt o söt :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket, det är mycket bättre idag :)

2010-03-25 @ 12:35:01
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0