5 smultron

Idag lixsom igår var jag ledig! Och eftersom jag har sån tur så är det jätte fint väder idag oxå! Så blir rygg samt magläge halva hela dagen tror jag sen blir det jobb i morgon!

I Söndags var det en jätte mysig dag! Jobbade till 16 sen bytte jag om lite och så ner på stan och träffa Mia. Knallade runt en liten stund sen slog vi oss ned på weyne´s coffie och tog en varsin smoothie! Satt o pratade skit en stund sen givk vi och hämtade ut bio biljetter och sen vidare till tsatziki där vi åt jätte god mat och chokladtårta med hallonsås till efterätt sen promenerade vi lite.. Klackar på så det vart en inte allt för lång promenad sen vart det Sex and the city 2! Underhållande som tusan men jag tycker att den innehöll så väldigt mycket mindre mode. I denna film känndes det som att dom hade fokuserat på relationer och i serien och film nummer 1 så är det mycket vardag denna var mera en film med ett mål gör inte som kritikerna och ger den dåligt men jag måste nog ha en till om jag ska gilla den lika mycket som tidigare producerat! Det enda som var riktigt seten kul under hela kvällen och håller fortfarande är Mikaela! 5 smultron till henne! Tack för en toppen kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0