Vart tog semestern vägen!?

Kunde den gå ens??





Igår var vi på Grönalund! Jag, Karin, Sebastian, Linus, Alma och Moa! Jätte mysig dag och jag vågade åka insane igen! Trodde jag aldrig :P Såg kändisar med! Tobbe trollkarl, en 2dm ifrån! :P Sen Mr.Uggla oxå! :) Bilder kommer kanske upp när man får tillfälle. Möjligen hinns det med en "min sommar" någon gång! :)

I morgon är min sista lediga dag och hur tillbringar jag den!? Jo blev nämligen inringd till Vg. och ska få nycklar, köpa färg och kolla läget! Blev nästan en jobbdag det :S Får se hur mycket av ledigheten som kvarstår sen!!

Sen blir det till att "vakta" kusins hus och kissebebbar en halv vecka + 1! :) Om dom nu vill ha mig där!? :P Jobba jobba jobba! Blir nog semester tur i höst i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi vill hemst gärna ha dig här. Synd bara att vi är borta.... Hoppas du får en bra "semester" hos oss med små kissarna.

2010-07-16 @ 07:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0