Migrän..

Igår var jag och badade en sväng med Mia, Gustav, Niklas och Jocke! Kanske var dom lite missnöjda med "badstället" men vad tusan!

På kvällen åkte jag till Johanna en sväng och så tog vi (Jag, Johanna och Liisa) och åkte upp till "kalkbrottet" och tog ett dopp! Riktigt skönt! Sen hem till Jojjo igen och käka lite glass o chips och pratade sen blev det hem till midgård, hemgång och sommaren med göran innan jag så småningom stupade!

Invigde Lördagen med världens migrän! Efter att ha trott att jag skulle dö, spytt lite och gråtit massor så somnar jag en stund.. vaken igen, ont i huvudet och typ "yrsel"... Iväg till jobbet så småningom. Hoppas jag inte faller ihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0