För den undrande och Alexandra!

För den undrande så hade jag ett tag lite för många jobb! Jag jobbade bland annat som fastighetsskötare och det som du säkert undrade över som jag skrev så gott om var på OKQ8 :)

För Alexandra! Samt övriga intresserade! ;P

Tro det eller ej men mina "djävulspass" tog slut! till och med 5 dagar tidigare än väntat då jag fick en mini semester på tre dagar eftersom ordinarie fastighetsskötare kom tillbaka!! Skönt i alla fall! Jag fick mina fem veckor plus 2 dagar! :) Men nu är det enbart jobb på kära macken!

På Torsdag ska jag förbi CVL och göra min ansökan till min förhoppningsvis blivande utbildning komplett! Känner mig lite nervös men det känns som att jag har en chans! Dessvärre så är ju jag oftast tjejen med turen.. Eller inte!! Så i och med att jag räknat iskallt med att jag kommer att plugga åtminstone det närmsta året så kommer jag inte att komma in.. Bara att hålla tummarna för mig och jag lovar att första stället att göra det offentligt på är här!

Imorgon är det jobb på macken! :) kvart i två börjar jag så alla som är mina sanna vänner kommer så klart förbikilandes och handlar utav mig! Jag lovar er dessutom ett toppenerbjudande då! Köper ni en dricka av mig då ska ni få en marabou choklad, typ japp, twix o liknande för bara 3kr!! Billigt va!!?!!

PÅ Fredag är jag även demonstratör för sjugårdar på bondens marknad vid stationen mellan kl 12-18 Så då får man oxå gärna kika förbi! :)

På Lördag ska jag på bröllop! Det var evigheter sen jag var på ett sådant så jag ser jätte mycket fram emot det! :)

Länge sedan det kom upp bilder oxå trotts min nya kamera och trotts mina predikningar om att det är så tråkigt om det bara är text! så här kommer lite bilder!!


När jag var duktig och målade staketet! Med spillolja!.... :S

 

Däck till salu!! Volvo V40 eller liknande!

Fina Otto i skillan! :) Härlig vårbild!

Flickorna i skillan!

Ett försök till att ta kort på naglarna jag slitit hårt med! :P

Super Agnes på sin födelsedag! Riktigt snygg!

 

Nej nu ska jag sussa! :) So long!

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag känner mig lite hedrad!:) Vilken station är det du ska stå vid på fredag? Uppsalas? För till den ska jag på fredag ungefär 17.50 så jag hoppas att de är den!

2010-08-31 @ 23:58:59
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Postat av: Emma

Grymt snygg bild på Agnes

2010-09-02 @ 17:36:19
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0