Festblåsa på och.. Gummistövlar!

Och hur många komentarer fick jag på förra innlägget!? INGA!! Tack!

Och F*N vad det ska regna hela tiden! Vart är sommarn lixom!? :S

Har jobbat idag lixom alla andra dagar sedan den 17 Juli! :D Sweet! Börjar fundera på vart jag ska bege mig på rehab efter den ihärdiga månaden! Får se om jag kommer på något! Som det ser ut just nu blir jag i alla fall själv på resan! :S Lite läskigt! :P

Ikväll blir det ut och äta med Mia, Sara och Sofie! Kul kul! Var länge sedan.. Efter blir det ut för en drink eller två eller.. fler! :P Långklänning lät det som men jag har inga bra skor så kör lite fashinosta och tar kort pluffsig klänning och passande till det härliga vädret ett par gummistövlar!! Ja varför inte lixom?

Igår skrev jag på igen för fortsatt arbete på OK :) Känns så kul att dom "verkar" vilja ha mig kvar än! Jag stor trivs! Synd att det inte är något jag kan försörja mig på i längden! Men det är ett jobb som jag gärna rekomenderar den skara av människor som slutar skola, i väntan på skola eller bara som extra för att!! :)

Nu blire åka av! :) Adjö min kära publik!

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra att du har ett jobb du trivs me. Kram

2010-08-18 @ 16:06:15
Postat av: undrande

vad jobbar du med? :)

2010-08-20 @ 11:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0