Vårsol, fjärilar, blobbor och kryp!

Sen jag kom hem har jag gjort massor men ändå inte mycket. Som vanligt en hel del dötid! Jag har varit i stan massa, fått min klocka! Varit och bowlat med kusinbarn, varit och ätit på Tratoria comedia med Christin Karin och Karro samt bowlat med dom! Varit i Upplands Väsby en hel del!! :D Haft det allmänt allmänt! I dag bär det in till stan en sväng för att uträtta ett ärende sen blir det via Skuttunge by hem och så hem sen och så ska jag mysa med Agnes och Kerstin i kväll! :D

Tills dess njuta av våren!


Blåsippor! Sover lite!!

Färdig! :D

Vakna!

Påbörjad pizza som bjöds hemma hos K och S i helgen! (lufttorkad skinka, paprika, färska tomater, färska champinjoner, mossarella, ruccola sallad, krossade valnötter och honung! MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0