Uppe innan tuppen!

Det märks att det börjar bli sommar och att det ÄR vår!! Jag vaknar var morgon vid 6 tiden senast och funderar på om det är dags att gå upp men inte inte... blir tokigt irriterad på de "FÅ" flugor som letat sig in och just nu håller på och gör narr av mig när dom försöker surra sit in i mina ögon! Fy vad jag hatar flugor. Men ändå är det någon typ av fantastisk glädje när man vaknar till solsken, en glädje som är svår att störta.

Relativt nyvaken sitter jag nu här och funderar på det mesta. Hur jag ska lägga upp min vecka, hur jag ska lägga upp sånt som bör göras "snart" och vad jag skulle ha gjort. Borde jag inte ha skrivit lite här för att hålla er uppdaterade på min fantastiska tillvaro!? Hade inte jag lovat er ett inlägg om min sista vecka i Trondheim!?

I nytt inlägg för att korta ner men här kommer det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0