Städa när solen skiner!? Nej tack!

I går var jag in till stan en snabbis, ut till Fullurö med syster! Nu vill jag flytta ännu mer! Har funnit min stil.. Vill köpa allt! Härnäst blir det förhoppningsvis kamera köp sen är man väll pank då.. :( VILL HA JOBB!! :( I går kväll, kramkalas med Kerstin och Agnes, sen spelade jag, Emma, Niklas, Jannica och Jonas på ett hörn Alias! Jag och Emma vann! Är vi bäst eller bäst!? Idag ut i solen och bara njuta! I mellan varven hoppas jag väll kunna hinna med att städa mitt rum och packa upp det sista av Norge packningen.. SUCK!! Menså läng som sagt UT! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej vi är BÄST!!! helt oslagbara.

2010-04-15 @ 15:56:08
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0