Snabba cash!

Igår vart det solen för min del.. När jag kännde att det var dags att utträtta något av det som står på min långa lista så hörde jag av mig till Christine och frågade om vi skulle gå på bio, åkte snart in till stan, träffade Emma en stund och gick och "shoppade" lite åt glass i solen sen skulle Emma på möte. Gick och mötte Christine, gick och åt buffé och Sushi. Så raka vägen till bion som var bra, boken var som vanligt mycket bättre men helt ok film med helt fantastiskt sällskap!! :D Tack för det! Filmen vi såg.. Snabba cash!

Idag är vädret inte lika lockande så idag SKA jag städa städa och städa! Bara så att ni vet! Blir jag färdig så kanske jag får roa mig med något mer! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för den trevliga stunden i går. UNO i kväll kanske?

2010-04-15 @ 15:57:57
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0