Ja må hon leva, ja må hon leva, hurra hurra hurra!

För idag fyller VÄRLDENS BÄSTA ALMA!! Grattis grattis grattis!!!! :D

God morgon!

Idag skiner solen vilket som vanligt gör det till en trevlig dag! Igår var jag in till stan och köpte den efterlängtade kameran! Och så fick jag ju träffa Eva-Lotta på köpet vilket var evigheter sen! :( Mycket trevligt! I stan träffade jag även Kalle! :) Jätte kul det med! Lika så där! Evigheter sen men vi ses snart igen ;P Gick några svängar på IKEA, åt lunch på IKEA, var till OnOff och försökte lämna in Xboxet men dom ville inte ha det utan gav mig ett telefon nummer så skulle dom komma förbi och hämta upp det! :S Märkligt! Så var jag till mormor och kramades lite. Illa för min del, jag hade nämligen tagit fel på dag vi skulle träffas! Trodde det var tidigt idag jag skulle komma dit men tydligen inte, så var några timmar sen :( Flåt momo! Piligadump lixom!

dag bär det av mot stan igen! :S Ska bland annat köpa minneskort, uv-skydd och present! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

fan va du ränner i stan!!! tänk på miljön och skriv en lista o handla alltihopa på en gång.

2010-04-20 @ 12:31:39
URL: http://stannahosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0