Hoppa i sängen!!

Hektisk påsk!? Har haft det trevligt här hemma sen jag kom hem! Full rulle hela tiden! Och jag har fortfarande inte skrivit nått om min sista Trondheim vecka :( Inväntar rätt tillfälle.. Under hela halva påsken har jag hjälpt syster och Sebbedoh att flytta prylar här hemmifrån och gammla lyan ut till Upplands väsby! Konstigt att dom snart "bott" där i en månad! Vill fixa massa och dona men får försöka förstå att det FAKTISKT inte är my crib.. :( VILL OXÅ HA!! Nununu vill jag flytta! Känns lite hårt att flytta hem när man inte bott hemma på ett tag. Men hur ska man ha råd?! Har spanat in "mitt" hus! Nu ska jag bara lyckas skrämma iväg de nuvarande inneboende folket innan jag kanske eventuellt har en möjlighet att köpa huset! :) Låter som att jag har en chans! :D Wee

I dag ska jag snart bege mig in mot staden för en date med Christine, Karro och Karin! Blir middag på Tratoria Commedia och bowlaget efter det! Ska se om Eric kanske har tid och lust att bli gästad innan det! Om han orkar att jag kommer dit och lyssnar på "dålig musik" och hoppar i sängen :D

Inväntar min klocka som ska komma med paket från UK någon dag med!! Väntar med spännign! Det första jag ska göra är att lämna in den och byta armband! Funderar på vad för fansy armband jag kan tänka mig! :D Kom klocka kom. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0