El-bils rally!

I går var Jag, Johanna, Liisa och Paulina ut! Trevlig kväll men på tok för lite folk! Kanske berodde på att vi var till Kalas!? :P Jaja! Nu har man sett det, bra så! :) I dag är det solsken ute, men kallt och lite blåsigt!! Tog en promenad när jag vaknade! Skönt att inte vara bakfull! :P Var ute en stund och kikade på när Mange "meka bil" :P Fixade lilla elbilen åt flickorna och nu sitter jag och lyssnar till ett "eligt" brummande utifrån! Dags för lite mat nu sen ska jag vara duktig och dammsuga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske berodde på att det är nästan mitt i månaden och att vanligt folk som jobbar får sin lön i slutet av månaden. Ska du suga damer??

2010-04-18 @ 14:36:31
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0