My first day DONE!

:D Hemkommen från en låång första dag på mitt nya jobb! Helt värdelöst! Har domo ingen arbetesmoral i Norge? Visst, jag är en lat människa men här framstår ju jag som proffs! Min dag bestod av, upp i ottan kvart över sex går jag hemifrån en promenad på en halvtimme, städa LITE, gå o äta/fika/frukosta/sova Efter 2 timmars "paus" så gick vi o städade världens minsta gympa sal. 3 personer! mindre än Åkerlännas! Sen gick vi o spelaa kort, så gjorde vi det typ tills 1 då vi gick och städade lilla matsalen sen fick jag gå hem!.. Tjänat typ 1000 kr på det så det är ok! Skönt att det bara är tillfälligt! Nu ska jag nog börja fundera på mat för att sen titta på "Inglourious Basterds" och seen kaanske gå o lägga mig! upp i ottan i morgon igen! Nu jobbar alla i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0