Johanna stoppen "das" kleider in "das" der..

Hej hej hallåp bloggen! Alldeles nyss inträffade veckans händelse.. Jag blir påhällsad på mitt rum utav Johanna som inte vill äta sin middag själv. Jag fick offra mig för laget! Ska släpa ut henne o springa när tillfälle ges och Johanna är JÄTTE trött! I vilket fall.. Jag gick ut i köket och skulle in i badrummet och hänga upp min handduk när jag ser något märkligt i toaletten. Funderade en stund över om jag bara askulle stänga locket och spola för att inte få någon typ av trauma när jag ser att nej men.. det är ju en tröja och ett par trosor :P Mycket underhållande tyckte jag efteresom det inte var mina!! Ropar på flickorna, Dvs. Linda och Johanna, de andra flickorna är och jobbar. Johanna kommer och utbristere nej men.... Ni skulle sett minen!! HHahaha!! In i tvätt maskinen i en bums! Var mindre sugen på att skicka med mina kläder i den tvätten! Den kommere förhoppningsvis att bli "SKIT REN" Hahaha (((Bild kommer innom kort!!))) Hon är bra rolig Johanna! Sen satt vi o skrattade illa åt alla Dass skämt vi kom på! Vart litee på dålig tyska! Sån humor man har! Hon hade dessutom köpt gulost som hette synnove.. Så saa hon Synnove det går nog bättre nästa gång! :D

Tack o hej varulvspastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0