Gilde!

God morgon folks! Ja nu undrar ni vad det är för jobb jag hara fått! Glömde skriva det! Det är samma som sist! Gilde! Jobba på korven som morfar brukar säga.. Det känns bra! Då vet jag vad jag har att vänta mig, självklarat lite långrtåkigt och enformigt men värt! :D Jag är glad! :D

I går vara det Fredag, Linda åkte hem till Uppsala för att gulla med Adam. Hon skulle till att komma tillbaka i morgon men vi får väll se hur det blir med den saken! :P Fredag, våran första riktigt härliga kväll känndes det som. Jag jobbade från 7 till 14 och när jag kom hem så gjorde jag ingenting. Skönt!! Fick mail om att jag fått jobbet på Gilde och sen efterpå ringde dom från manpower och sa att dom behövde mig den här veckan oxå, vilket jag redan trodde var klart så jag var lite sur övere deras besked om att jag inte skulle få jobba så jaga sa nej tack, jag har fått heltidstjänst från och med Måndag. Paff vart hon och aningen sur lät hon när hon la på luren. Tack så mycket sa jag.

På kvällen åt vi jätte god kyckling! Jag åt stekt kyckling med vitmögelost i, klyftpotatis, sallad och en kall sås som jag rört ihop med römme, vitlök, sötsur sås, salt och peppar! Enkelt och gott! Firade dessutom härliga fredagen med att springa ner på bunnpris och köpa "Julebrus" o lite godis! :D Gott gotti gott! :D

Idag ska jag inte göra mycket. Johanna jobbara ikväll på hotel panorama som ligger en bit utanför stan så jag har lovat att hämta henne när hon slutar. får se om man lyckas hålla sig vaken nu när maan är van vid att gå o lägga sig 20.00 och gå upp 04.30 :S Men bra att ändra på dygnete lite nu när tiderna blir annorlunda! :)

Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0