Fredag idag

Fredag i dag! Skönt med helg. Började ju jobba i Onsdags! Gick mycket bra! Kommer ihågt typ allt och vart saker o ting står, största skillnaden just nu är att tiden går snabbare än sist aså nu ska jag försöka o njuta av dagarna. Sen hara jag ju glömt bort alla pause tider. Är i alla fall glad att vara tillbaka och jag har skrivit kontrakt till 2 Januari. Får se om det blir längre sen.. Jobbade min första övertid igår med så slutade kl.1 vilket innebar att klockan 8 fick vi mat i kantinan och när vi slutat så gick inga bussar och då bjuder Gilde på taxi hem. Skönt!!

I dag jobbar jaga till 7 sen ska Johanna och co hämta mig på jobbet sen ska vi åka ut till Obs och storhandla! :P Helg sen!! Härligt! Då ska jag skriva lite mera! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0